האם אחסון מסחרי זה דבר בטוח?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

ישנם בעלי עסקים רבים שחוששים להפקיד את הציוד המסחרי שלהם בידיים זרות. באופן עקרוני מדובר על חששות מובנים לחלוטין שלא לומר טבעיים לגמרי. עם זאת, אחסון מסחרי שמסופק על ידי חברה מקצועית הוא הבחירה החכמה ביותר עבור כל אותם בעלי עסקים שמעוניינים לאחסן את הציוד לצורך מעבר לבית עסק חדש או בזמן הקפאת העסק.

מיקור חוץ, זה כל העניין

בדיוק כפי שאת שרתי המחשוב של כל חברה גדולה מנהלת חברה מקצועית שמתמחה בתחום וכן בדיוק כמו שכל חברה גדולה עובדת מול חברה להשכרת רכב על מנת שתנהל את צי הרכב של העובדים, כך נהוג כיום להפקיד את כל תחום האחסון המסחרי בידיהן של חברות חיצוניות.

הסיבה לכך נעוצה בעובדה שרק חברה מקצועית יכולה לספק את התנאים המתאימים ביותר לציוד שלכם ולהעניק אחריות מלאה למשך תקופת האחסון. במבט ראשון אחסון מסחרי לא נראה כמו משימה קשה במיוחד, אך במבט קרוב יותר, חיש מהר מגלים כי מדובר על מלאכה מורכבת ביותר מכל בחינה אפשרית.

איך אפשר להיות בטוחים שהציוד המסחרי באמת בטוח?

על מנת להבהיר באופן הטוב ביותר מה משמעות המילה “בטוח” בכל הקשור לאחסון מסחרי, מומלץ לתת את הדעת על הנקודות הבאות:

  • אבטחה – יש להקפיד על כך שחללי האחסון יהיו מאובטחים על ידי צוות שמירה מקצועי וכן על ידי ציוד מעקב ושמירה מתקדם כמו למשל גלאי תנועה ומצלמות אבטחה.
  • בטיחות אש – מערכת הגנה מפני אש היא אלמנט בסיסי בכל חלל של אחסון מסחרי.
  • הגנה מפני מזיקים – החברות המודרניות שמספקות שירותי אחסון מסחרי מקפידות לבצע הדברה באופן תדיר וזאת על מנת להגן על הציוד יקר הערך עליו הופקדו מפני מזיקים כמו למשל יונים שהלשלשת שלהן יכולה להסב נזק רב לציוד, טרמיטים ועוד.
  • אחריות – כמובן שחשוב לבחור אך ורק בחברה שמספקת אחריות מלאה לאורך תקופת האחסון. תעודת האחריות שתקבלו תספק לכם את השקט הנפשי ואת האפשרות לישון בשלווה בלילה תוך ידיעה שהציוד שלכם מוגן ושמור היטב מכל משמר.
נגישות