חמישה טיפים לאריזה נכונה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

להלן 5 טיפים שיסייעו לכם לארוז את הציוד שלכם באופן המוצלח, היעיל והחכם ביותר.

טיפ מספר 1 – לחשוב קדימה

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור במהלך האריזה הוא שבקרוב מאוד יגיע גם תהליך הפריקה. לפיכך עשו כל מאמץ על מנת לרכז את הציוד שלכם בארגזים בצורה חכמה ומסודרת. כך למשל מומלץ לארוז את התכולה של כל חדר בנפרד וכן להקפיד על רישום מפורט של תכולת הארגזים על הארגזים עצמם בכתב ברור.

טיפ מספר 2 – לפנות מספיק זמן

כל מי שנאלץ לארוז דירה או ציוד מסחרי לפחות פעם אחת בימי חייו יכול להעיד כי מדובר על פעולה שכרוכה בלא מעט הפתעות. על מנת למנוע מצבים שבהם פעולת האריזה מבוצעת בלחץ של זמן, חשוב מאוד להתכונן אליה זמן רב מראש. פנו לעצמכם זמן רב יותר מאשר זה שאתם מעריכים שבו תסיימו את המלאכה. ככל שמלאכת האריזה תבוצע במשך זמן ארוך יותר, כך תוכלו לבצע אותה באופן רגוע, מושכל ויעיל יותר.

טיפ מספר 3 – הימנעו מהעמסת הארגזים

מומלץ מאוד להימנע מהעמסה מוגזמת של הארגזים שתוביל ליצירה של ארגזים כבדים מדי. כך למשל במידה וברשותכם ספרים רבים, הקפידו על פיזור שווה שלהם בין הארגזים.

טיפ מספר 4 – לא לחסוך במיגון

במידה ויש ברשותכם ציוד שביר כמו למשל סט של כוסות יין עדינות במיוחד הקפידו לארוז כל פריט ופריט בנפרד וכן לעטוף אותו בציוד אריזה מיוחד שמיועד לאריזה של חפצים שבירים. כיום חברות האריזה מציעות ללקוחותיהן יריעות מיוחדות של חומרים פלסטיים למניעת שברי זכוכית למשל. אל תהססו לבקש את הכמות הדרושה לכם ואפילו מעט יותר מכך.

טיפ מספר 5 – בקשו עזרה

כאשר אנשים אורזים את חפציהם האישיים, חלק ניכר מהעיכובים הבלתי נמנעים הוא תוצאה של פרצי נוסטלגיה והתמהמהות רגשית. לפיכך מומלץ תמיד לבקש עזרה מבן משפחה או מחבר ולו רק בכדי שאלו ינטרלו את ההשפעה הרגשית של פעולת האריזה. נוכחות של אדם נוסף במהלך האריזה מביאה לייעול של התהליך ולא רק בשל זוג הידיים הנוספות.

נגישות