כמה מקום לשטח אחסון אני צריך?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אחד האתגרים הגדולים ביותר שניצבים בפני כל בעל עסק או בעל דירה שמעוניין לאחסן את הציוד שברשותו לרגל מעבר דירה עתידי או לרגל נסיעה לחו”ל והקפאת הפעילות העסקית למשל, הוא חישוב של שטח האחסון המדויק שהוא יזדקק לו על מנת לאחסן את הציוד שברשותו. האתגר טמון בעובדה ששטח אחסון קטן מדי יוביל לצפיפות וייתכן שאף לא יספיק לצורך אחסון כל הציוד ואילו שטח אחסון גדול מדי יוביל להוצאות גבוהות שאינן נחוצות.

על מנת לעשות מעט סדר בבלגן, כתבנו עבורכם את המדריך המקוצר הבא בתקווה שיוכל לסייע לכם להעריך את כמות שטח האחסון שאתם זקוקים לו. קריאה נעימה ובהצלחה.

הצעד הראשון – אריזה

בדרך כלל הרבה יותר קל לחשב את השטח שתזדקקו לו בזמן שהציוד שברשותכם כבר ארוז בצורה מסודרת. במקרים רבים לאחר שמלאכת האריזה מסתיימת, הבעלים של הציוד מוצא את עצמו מופתע לנוכח העובדה כי השטח שיזדקק לו הרבה יותר צנוע מזה שנטה לחשוב שיהיה לפני שהתחיל לארוז. כמו כן מומלץ מאוד בסיום האריזה לרכז את כל הציוד בחדר אחד או בשני חדרים באופן מסודר על מנת לקבל פרספקטיבה מקדימה לגבי השטח שיידרש לציוד במקום האחסון העתידי שלו.

להיעזר במקצוענים

רוב החברות שמספקות שירותי אחסנת ציוד מספקות גם שירותי הערכה מקצועיים. אנשי צוות מקצועיים שמתמחים באספקת חללי אחסון מסוגלים בהחלט לספק הערכה מדויקת ביותר בנוגע למקום הנדרש לשטח האחסון. לפיכך מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ מקדימה לפני ההחלטה על השטח הרצוי. ישנם לא מעט אנשי מקצוע שמסוגלים לספק הערכה מדויקת מאוד גם לפני שהציוד נארז.

הערכה כללית

שטחי אחסון נהוג להעריך ביחידות של קוב, כלומר במטר בשלישית או ליתר דיוק קוביות שכל הצלעות שלהן באורך של מטר. באופן כללי תכולה של דירת סטודנט נהוג לאחסן בחלל שנפחו נע בין 6-12 קוב, תכולה של דירת שני חדרים נהוג לאחסן בחלל של בין 14-16 קוב ואילו תכולה של דירת 3.5 חדרים נהוג לאחסן בחללים בני 26-32 קוב.

לא להילחץ

הנקודה החשובה ביותר שיש לזכור במהלך תהליך קבלת ההחלטות היא שגם במידה ולא הצלחתם לקלוע בדיוק לממדים המדויקים ביותר, הרי שאין לכם יותר מדי מה לדאוג. כיום חברות האחסון מספקות שטחי אחסון מודולריים ולכן גם במידה ופספסתם בכמה קוב, הרי שברוב המוחלט של המקרים ניתן יהיה לעשות שינויים ולהרחיב או לצמצם את שטח האחסון בהתאם לצורך.

נגישות