מעבר דירה ואריזה יעילה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

נראה שבעשור האחרון יותר ויותר אנשים נוטים לעבור דירה לעתים קרובות מאוד יחסית לשנים עברו. במידה וגם אתם עומדים לפני המאורע המרגש של התחלה חדשה, נאחל לכם מזל טוב גדול. כמו כן ברצוננו להפנות את תשומת לבכם לאחד מהשלבים המשמעותיים ביותר במעבר – האריזה היעילה.

נסו ליהנות

אחד הדברים החשובים ביותר שיש להקפיד עליהם במהלך מלאכת האריזה, למרות שזה נשמע אולי מעט משונה, הוא ליהנות או בדיוק כמו שאומר השיר המפורסם: “מוכרחים להיות שמח”. במהלך האריזה בעצם מתניעים את תהליך הצמיחה, את ההתחלה החדשה, את המעבר לדירה החדשה והרעננה. למרות שמדובר על תהליך שעלול להיות מעט מתיש, הרי שכל עוד מקפידים לקחת אוויר מדי פעם, לחייך ככה סתם ללא סיבה ולשמור על מורל גבוה, הרי שמלאכת האריזה יכולה להפוך לחוויה נפלאה של התחדשות.

להוציא ישן מפני חדש

אם כבר נגענו באלמנט ההתרעננות וההתחדשות, הרי שבזמן האריזה מומלץ ביותר להקפיד לארוז אך ורק את הדברים שאתם באמת זקוקים להם. אריזה של דירה היא הזדמנות מצוינת להיפטר מכל הבגדים שאתם לא לובשים, מכל הציוד החשמלי שלא נעשה בו שימוש בשנה האחרונה ומכל אותם פרטי רכוש שפשוט עוברים מבוידעם לבוידעם. על ידי אלימינציה מושכלת תוכלו לייעל את האריזה ולארוז אך ורק את הדברים שאתם באמת מעוניינים שימשיכו אתכם הלאה.

החשיבות של התיעוד

כשאורזים דירה צריך לזכור כלל חשוב אחד – בדיוק כפי שכל מה שעולה חייב לרדת, כך גם כל מה שנארז בסופו של דבר ייפרק. מה שאנחנו מתכוונים לומר זה שבמהלך האריזה חשוב לזכור שבשלב מוקדם או מאוחר תצטרכו לפרוק את האריזות. לפיכך הקפידו לארוז כל חדר בנפרד באופן מרוכז וכן הקפידו לרשום על כל ארגז מה הוא מכיל באופן מפורט ביותר. באופן כזה מלאכת הפריקה תהיה קלה ויעילה מאין כמוה ותוכלו להתאקלם בדירה החדשה במהירות האפשרית

נגישות